lena1546 napisał:
To jak drugi nauczyciel zgadza się, żebym prowadziła lekcje, to muszę brać ten świstek z działu praktyk?
Ja zrobiłam to tak: drugi nauczyciel zgodził się wziąć mnie na praktykę więc zadzwoniłam do Działu Toku studiów- sekcja kształcenia praktycznego tel. 17 872 17 69 i powiedziałam o co chodzi, babka zapisała dane 2giego nauczyciela, zapytała, jak ma podzielić kasę między nich (1szy nauczyciel- kasa za 3tyg, 2gi za jeden tydz.) powiedziała, że wyśle umowy i finito!! Wzięłam tylko arkusz uwag dla 2giego i koniec. Wam radzę zrobić to samo!!
Ostatnio edytowany przez Angel91 (2011-09-12 14:59:47)
Offline
lubie-cherry-coke napisał:
To te panienki z trzeciej gimnazjum to pewnie Mateusz mdleją, jak do nich taki sexi ticzer przychodzi
Normalnie muszę sobie kupić jakieś zatyczki do uszu bo tak piszczą że masakra ( oczywiście żartuje )
Offline
vot napisał:
anakapi napisał:
a Ty masz z nia to wczesniej ustalo, czy tak na wlasna reke robisz w gim? bo kurcze moja babka uczy w podst i w gim takze mialabym kurcze idealny uklad
z tego co pamietam to mowila cos na zajeciach ze mozna kilka godzin
chyba można, kilka osób pisało że tak robi
Offline
co mamy pisać w observation sheet w Teacher's participation?
moja babeczka rozmawiała z iną nauczycielkom od angielskiego która rok temu miała dziewczyne z URZ i ta mówiła że rok temu nie było zadnych OBSEEVATIONS SHEET a tylko sama nauczycielka mala coś wypewniać.
Offline
moi mili!!
Z pewnością macie ten sam 'problem' co ja. otóż ja pisze konspety z lekcji na lekcje tak zeby w razie W(czytaj wizytacja;p)
pokazac. No ale.. czesto mam tak ze lekcja jest bardzo obszerna i nie da rady zrealizowac wszystkiego co sie zaplanowalo.
czy wy piszecie w tym post-lesson evaluation co nie udalo sie zrobic? i pozniej "dokańczcie" lekcje na nastepnej uwzgledniajac to w konspekcie? plz answer
Offline
Offline
Korner napisał:
ja to pisze takie konspekty http://www.speedyshare.com/files/30382362/Lekcja_1.doc
[url]http://www.php-fusion.pl/images/avatars/1231900-1263246121-trollface[17468][21716].png[/url]
3 sekundy A właśnie bo piszesz to po polsku a ja po angielsku, jak to ma byc poprawnie? Polski czy angielski?
Offline
Użytkownik
Dawid napisał:
No ja robię podobnej długości z tym ze poza nagłówkami piszę wszystko po angielsku.
Ja piszę wszystko po angielsku.
;]
Offline
ja też piszę po angielsku, po polsku mam tylko nagłówek 'Konspekt lekcji języka angielskiego'
Offline
Użytkownik
Ja nawet to przetłumaczyłam: Outline for English classes.
;p
Offline
a ja pisze konspekty tak: http://www.speedyshare.com/files/30387421/6b.docx
babeczka mi podpowiedziala jak pisala jej poprzednia praktykantka bardzo przejrzyście i wygodnie
Offline
btw ktoś wie może, jakie są schematy pisania konspektów pod lekcje gramatyki/słownictwa/czytania/whatever? bo nie wszędzie się da wcisnąć ppp i nawet babka mi zwróciła na to uwagę a to co nam podał Shevel to o kant dupy rozbić
Ostatnio edytowany przez kira (2011-09-19 20:23:42)
Offline
Użytkownik
Ale jakie stypendium? Rektora?!
http://www.univ.rzeszow.pl/akty_prawne/ … ulamin.pdf
do 5 października...
Ostatnio edytowany przez lubie-cherry-coke (2011-09-29 17:13:26)
Offline
Użytkownik
Kamil ma rację, jutro jest ostatni termin składania wniosków o stypendium rektora...
Offline
Użytkownik
15. Terminy porządkowe składania wniosków o świadczenia pomocy materialnej ustala się następująco:
a. dla stypendium socjalnego i dla osób niepełnosprawnych - do 15 czerwca (dla studentów
przyjętych na I rok – do 14 dni od daty otrzymania decyzji o przyjęciu),
b. dla stypendium Rektora dla najlepszych studentów - do 5 października (do 5 marca
w przypadku studiów rozpoczynających się od semestru letniego)
Offline
Offline
Użytkownik
Nie. Opiekun ma podpisać konspekt przed przeprowadzeniem lekcji, a ocenę Ci wystawia na końcu jedną na arkuszu.
http://www.univ.rzeszow.pl/wfil/ifa/pra … n_2010.pdf
Ostatnio edytowany przez lubie-cherry-coke (2011-09-29 19:11:48)
Offline
no to na jedno wychodzi każdy konspekt musi być oceniony i podpisany
,, Obserwować wszystkie lekcje studenta, w tym samym dniu po lekcji omówić ją i wystawić
ocenę lekcji przez zapis w konspekcie, w razie potrzeby podać wytyczne i określić zasady
przegotowania i opracowania kolejnej lekcji'' -> obowiązki opiekuna opisane w wytycznych praktyk, więc wynika z tego, że oceniony ma być każdy konspekt, a nie ma być to tylko jedna ogólna ocena praktyki na arkuszu uwag i spostrzeżeń.
Ostatnio edytowany przez Gosza (2011-09-29 19:21:37)
Offline
Użytkownik
No tak, ale jeszcze nie słyszałam o tym, żeby nauczyciel konspekt oceniał... Robi to ktoś?
Offline
Mi nauczyciel nie ocenia konspektu, tylko daje jedną ocenę końcową na arkuszu uwag i spostrzeżeń. Konspekty to na uczelni będą oceniać.
Nie siejcie znowu zamieszania i paniki
Offline