Użytkownik
Jak długie piszecie te konspekty? Piszecie je odręcznie, czy na kompie i później drukujecie?
Offline
Użytkownik
Mr_Maggot napisał:
do trzech dni, 5+3 = 8 czyli mogę oddać jeszcze jutro. Oczywiście że wszedłem na stronę univ zanim napisałem cokolwiek tutaj, potrzebowałem tylko kilku słów wyjaśnienia;) czyli zasadniczo karta informacyjna = dziennik praktyk tak?
Jak Ty to liczysz, jakie pięć plus trzy? Że od piątego września? Ja bym to rozumiała, że 5 - pierwszy dzień, 6 - drugi dzień, 7 - trzeci dzień, ale może Cię nikt za to nie zamorduje:)
A z tyn dziennikiem praktyk to różne tu były wersje, ale osobiście ja to tak traktuję.
PS Ktoś Ty w ogóle?
mypuzzleofdreams napisał:
Jak długie piszecie te konspekty? Piszecie je odręcznie, czy na kompie i później drukujecie?
Ja piszę na komputerze i drukuję, a moją ewaluację zapisuję na samym końcu, pod konspektem długopisem.
Ogólnie moje konspekty nie przekraczają 2 stron A4, większość ma 1 stronę, ale ja mam tutaj sam konspekt, czyli tabelkę i podstawową informację o celach, klasie, która to lekcja i takie tam, natomiast do konspektu dołączam tak jak było na tym przykładowym o Alasce jakieś gry, zabawy, ćwiczenia, najdłuższe jakie mi wyszło w sumie to 19 stron, ale 17 to są jakieś zabawy i takie pierdółki, nie opisuję ich dodatkowo, bo to jest już w konspekcie w drugiej rubryce.
Offline
Mi opiekunka powiedziała, że od kiedy pracuje u mnie w podstawówce (chwile już pracuje), to była raz kontrola a i to z innej uczelni a nie z ur, z ur nie było nigdy nikogo, a paru praktykantów od nas już miała, także nie stresowałabym się tym tak ;p
Offline
Użytkownik
lubie-cherry-coke napisał:
Forms of work: reading information about demandings, speaking with student, refreshing their english language
W wytycznych odnośnie konspektu dr Uberman napisała przykładowe odpowiedzi to form pracy:praca w parach, grupach, całą klasą, wykład itp. a nie to, co się konkretnie robi na zajęciach.. Jak myślicie, co powinno się tam wpisać?
Offline
Użytkownik
gosiaaa napisał:
Orientuje się ktos czy w tamtym roku była jakaś kontrola z Rzeszowa na czyichś praktykach?
W mojej podstawówce były kontrole, ale nie z UR, tylko z kolegium językowego albo z Promaru.
Offline
Użytkownik
mypuzzleofdreams napisał:
lubie-cherry-coke napisał:
Forms of work: reading information about demandings, speaking with student, refreshing their english language
W wytycznych odnośnie konspektu dr Uberman napisała przykładowe odpowiedzi to form pracy:praca w parach, grupach, całą klasą, wykład itp. a nie to, co się konkretnie robi na zajęciach.. Jak myślicie, co powinno się tam wpisać?
Aaa widzisz, w konspektach tam też wpisałam czy solo work czy np. group work, ale w obserwowanych jak na razie mam tak, to na przyszłość będę pisać inaczej, dzięki, że zwróciłaś na to uwagę:)
Angel91 napisał:
A co wpisujecie w konspektach w Materiał tekstowy?? No bo później są teaching aids to tu myślałam wpisać podręcznik...
Nie robię tego podpunktu, bo to się przecież zawiera w teaching aids.
Offline
Użytkownik
Angel91 napisał:
A co wpisujecie w konspektach w Materiał tekstowy?? No bo później są teaching aids to tu myślałam wpisać podręcznik...
Ja wpisuję tytuł podręcznika i wydawnictwo, myślę tez nad podaniem stron, z których korzystam.
Offline
lubie-cherry-coke napisał:
Ogólnie moje konspekty nie przekraczają 2 stron A4, większość ma 1 stronę, ale ja mam tutaj sam konspekt, czyli tabelkę i podstawową informację o celach, klasie, która to lekcja i takie tam, natomiast do konspektu dołączam tak jak było na tym przykładowym o Alasce jakieś gry, zabawy, ćwiczenia, najdłuższe jakie mi wyszło w sumie to 19 stron, ale 17 to są jakieś zabawy i takie pierdółki, nie opisuję ich dodatkowo, bo to jest już w konspekcie w drugiej rubryce.
19 stron? no to ładnie tylko nie zabij tych dzieci tam taka iloscia materialu
Offline
Użytkownik
Ale to są tylko obrazki, które przedstawiają różne sporty i hobby;)
Offline
Użytkownik
Ja dzisiaj prowadziłam dwie, jutro kolejne dwie, a potem będzie ich tylko więcej ;]
Stres znika jak już zaczniesz prowadzić lekcję, ważne, żebyś wiedziała co masz robić po kolei
Offline
Użytkownik
Pomóżcie.
Korzysta ktoś z książki New Friends 3 dla klasy 6 i ma ją w domu? Zapomniałam jej wziąć z pokoju nauczycielskiego, a potrzebuję jej do napisania konspektu ;/
Skany albo zdjęcia bardzo by mi pomogły <prosi>
Offline
Użytkownik
ja prowadze, juz sie nie stresuje, ale za to TAK STRASZNIE MNIE TO NUDZI
Offline
Użytkownik
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Ja dzisiaj też prowadziłam 2, jutro prowadzę 3 i stres był to zrozumiałe, ale wystarczy się wyluzować mieć dokładnie zaplanowane co się chce zrobić i reszta już poleci. Jak się fajnie podejdzie uczniów, to i będą grzeczni i pogadać się z nimi da. Grunt , żeby się nie denerwować nie pokazywać tego po sobie i nie pozwolić uczniom wejść sobie na głowę powodzenia ! Myśłałam, że będzie mi się te 45 minut ciągnęło strasznie i że będzie nuuudno , ale czas ucieka mi baaaardzo szybko;)
btw. Agnieszka spr. na chomikuj, jak nie będzie całej książki to często są wklejone rozdziałami np., chciałam sprawdzić na englishtips.org ale coś mi ta stronka dziś nie działa
( nie wiem czy tylko mnie czy ogólnie im coś dziś padłą), tam też powinna być ta książka, bo tam jest ich duużo.
Ostatnio edytowany przez Gosza (2011-09-08 20:00:40)
Offline
Użytkownik
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
u mnie wiem, że jest wycieczka w przyszłym tygodniu do Warszawy, ale nie wiem czy będa jechały całe klasy.. btw. co wtedy jak przepadnie wpisać np w kartę informacyjną?
Offline
Ktoś się orientuje co by pasowało zrobić jak już harmonogram jest wysłany, a plan lekcji drastycznie uległ zmianie? Zrobić nowy czy już nic nie zmieniać?
Gosza: Myślę że jak jakaś lekcja bo przepaść to trzeba zrobić ta lekcje z inną klasą a tamtą potraktować jakby jej w ogóle nie było, albo po prostu wpisać że lekcja normalnie odbyła napisać do niej konspekt itp. Nikt nie musi wiedzieć że była jakaś wycieczka
Offline
Zależy czy bardzo drastycznie jak się jakoś bardzo pozmieniały dni czy coś to może fakt nowy, ale może lepiej z drugiej strony już nic nie mieszać, niby nic w wytycznych o takim przypadku nie jest napisane.. Dla mnie to w ogóle jest śmieszne żeby już odrazu rozpisywać na cały miesiąc, przecież wiadomo jak jest z tym pierwszym tygodniem i planem zajęć, czasem są wieeelkie zmiany..
Zresztą zobaczymy czy będą nas bardzo kontrolować, jak ktoś będzie miał odwiedziny to niech daje znać
Offline
Użytkownik
u mnie przepadna zajecia w jednym dniu, wiec napisalam na harmonogramie, ze zajecia z tego dnia odrobie na koncu.
Offline
Użytkownik
anakapi napisał:
pytanie troszke z innej beczki. ma ktos moze jakies pojedyncze lekcje z dzieciakami z gimnazjum, bo np nauczyciel ma za malo lekcji w podstawowce czy cos?
No ja dzwoniłam w tej sprawie na URZ, bo mi się tak zdarzyło i mi powiedzieli, że ani jednej nie mogę odbyć w gimnazjum, bo w przypadku naszego uniwersytetu odbywamy je po II roku i teraz nie mamy do tego "uprawnień" i kazali mi wziąć innego nauczyciela, żeby sobie "dobrać" te brakujące godziny, a jakby nie było w tej szkole, to nawet z innej:(
A w tej samej szkole praktykuje też inna dziewczyna, tylko nie z URZ i oni mają 36 godzin przez całe trzy lata do zrobienia w jakiej szkole chcą, więc ona sobie właśnie połączyła podstawówkę z gimnazjum, mnie też by tak pasowało, ale trudno, znalazłam drugiego nauczyciela w tej samej szkole. Tylko wtedy trzeba jechać na URZ i wziąć skierowanie;)
Offline